Apie tai, kas, kur ir kodėl, kviečiu skaityti čia. 😉 Antrosios vasaros savaitės valgiaraštis:

MENU

Pirmadienis

Antradienis

Trečiadienis

  • Pusryčiai – Granola su kokosų jogurtu.
  • Pietūs – Veg. hamburgeriai. Tokie, tokie arba tokie.
  • Vakarienė – Meksikietiškos salotos: poras, salota, juodosios alyvuogės, feta, alyvuogių aliejus, skrudintos duonos gabaliukai.

Ketvirtadienis

  • Pusryčiai – trapučiai/duoniukai/ciabatta su avokadu, burokelių ir karamelizuotų svogūnų užtepėle (Beatos daržovių knyga).
  • Pietūs – Bulvių (tarkuotų per burokinę tarką), špinatų, pomidorų, smidrų apkepas.
  • Vakarienė – Grikių salotos/mišrainė – su keptomis morkomis, agurkais, saulėje džiovintais pomidorais (Beatos daržovių knyga).

Penktadienis

Šeštadienis

  • Pusryčiai – Pernakt brinkintos avižos su granola, riešutais, chia ir vaisiais.
  • Pietūs – Paprikos, idarytos avinžirniais .
  • Vakarienė – Karšti sumuštiniai (gaminimas su vaikais – iš to, kas bus šaldytuve).

Sekmadienis

  • Pusryčiai – Šviežios samosos (tėtis parneš iš turgaus) su arbata.
  • Pietūs – Meste.
  • Vakarienė – Gamina tėtis (greičiausiai, kažkas kinietiško).

 

KOMENTUOTI

Please enter your comment!
Please enter your name here