Apie tai, kas, kur ir kodėl, kviečiu skaityti čia. 😉 Ketvirtosios vasaros savaitės valgiaraštis:

MENU

Pirmadienis

  • Pusryčiai – Chia pudingas su migdolais. Vaisiai.
  • Pietūs – Lietiniai.
  • Vakarienė – Salotos su ryžių makaronais (Vasaros numeris “Verdu ir kepu”, psl. 20).

Antradienis

  • Pusryčiai – Žalias smoothie.
  • Pietūs – Naminiai koldūnai su špinatų įdaru.
  • Vakarienė – Paprastos daržovių salotos (iš einamiausių šio laiko daržovių) su humusu.

Trečiadienis

Ketvirtadienis

Penktadienis

  • Pusryčiai – Ryžių trapučiai su avokadu ir pomidorais.
  • Pietūs – Ramen burgeris (Vasaros numeris “Verdu ir kepu”, ten pateikta versija su mėsa, persidarom į vegetarišką ).
  • Vakarienė – Salotos su keptu halumio sūriu ir braškėmis (“Verdu ir kepu”, psl. 33, Vasaros numeris).

Šeštadienis

  • Pusryčiai – Naminė granola su kokosų jogurtu ir vaisiais.
  • Pietūs – Avinžirnių troškinys.
  • Vakarienė – Mieste.

Sekmadienis

 

 

KOMENTUOTI

Please enter your comment!
Please enter your name here